20. februar 2008

Genfærdsminister Karen Jespersen

Genfærdsminister Karen Jespersen

Den helt igennem politisk og opportunt korrekte genfærdsminister Karen Jespersen, der som et andet genspenst går igen i det ene parti efter det andet, revser i dag i Politiken den tidligere minister Anita Bay Bundegaard (B).

Det er egentligt interessant, at den politisk korrekte genfærdsminister Karen Jespersen, der p.t. bestyrer det eufemistiske Genfærdsministeriet skoser andre for at være politisk korrekte. Ingen er vel – ud over vennerne i Dansk Folkeparti – så politisk korrekt som genfærdsminister Karen Jespersen. Ja hun må da med sin idelige hetzen mod islam og muslimer være en politisk korrekt lækkerbisken for rabiate liberale(?) som Mikael Jalvig.


Politiken havde for få dage siden et brev fra hærværksdrengene fra Nørrebro, der bl.a. var skide trætte af at blive chikaneret af racistiske betjente og for konstant at blive beskrevet som ”andengenerationsindvandrere”, selv om de er født i Danmark.

Jeg forstår dem godt. Da genfærdsminister Karen Jespersen var leninist i VS, da var jeg en helt i gennem yderst fredelig pacifist i sumpen i VS, indtil jeg blev banket af en betjent ved en demonstration ved den amerikanske ambassade (den såkaldte ”borgerkrigsmanøvre” i 1968). Der findes jo betjente med helt egne racistiske/ekstremistiske dagsordener. Klager over dem hjælper ikke, hvad gør man så? Den gang fandt jeg et stort brædt for at pande betjenten ned, hvis jeg fandt ham. Jeg fandt ikke ham ikke, og har ikke siden været pacifist.

Skal de unge på kristen vis vende den anden kind til og ”rejse hjem, hvor de kommer fra” (selv om de er født og opvokset i Danmark)? Jeg tror osse, at jeg ville være noget ilter, hvis jeg som femtegenerationsindvandrer fik at vide, at jeg skulle rejse hjem til der, hvor jeg kommer fra (Tyskland).

Genfærdsminister Karen Jespersen mener, som den "politisk korrekte klichemaskine" hun er, at de unge opfatter sig som ”ofre”, og det samtidig med at selv samme genfærdsminister Karen Jespersen med husbond opfatter sig som ofre for islam. At være pissetrætte af at være socialt udstødte, af betjentes chikane, racistisk nedladenhed, diskrimination, ulige vilkår på arbejds- og uddannelsespladser er ikke det samme for at være ofre. Måske er deres reaktioner udtryk for, at de netop ikke opfatter sig som ofre, men måske snarere som revolutionære oprørere – ligesom genfærdsminister Karen Jespersen selv engang var – og dengang gik genfærdsminister Karen Jespersen jo osse ind for voldelige reaktioner på undertrykkelsen i ”elendighedssamfundet”. Var genfærdsminister Karen Jespersen osse den gang offer for en (elitær) vildfarelse/voldførelse?

Man sætter ølse for og ølse bag - pølsen bevarer dog sin smag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar